ریبرند باشگاه اورتون
باشگاه اورتون برای ریبرند کردن هویت بصری ش به دیکسون باکسی (DixonBaxi) اعتماد میکنه و ما باهم نتیجه کار رو میبینیم.
برج پرنس روپرت از سال 1938 در نماد باشگاه فوتبال اورتون قرار داره و دیکسون باکسی با چالش مهمی در تصمیم گیری برای بازطراحی و ریدیزاین روبرو شد. دیکسونی ها ظاهر تازه ای را در تاریخ بصری باشگاه طراحی کردند که از سابقه و قدمت خود باشگاه الهام گرفته شده است. وقتی طرفداران به ریبرند نگاه می کنند، احتمالاً طیف وسیعی از نقوش را که از پیشنیه و سابقه باشگاه گرفته شده را می بینند.مت کالدول، طراح ارشد دیکسون باکسی میگه ” ما احساس کردیم که مواردی که که طرفداران دوست دارند و حساس هستند رو تغییر محسوسی ندیم”
ظاهر جدید دارای یک نسخه ساده شده از برج پرنس روپرت است. مت اضافه میکنه ” در برند جدید، برج با تاج همزیستی دارهه و «با اهداف متفاوت اما در یک داستان و شکل عمل میکنه».
و این نماد در تمامی بخش های هویت بصری، از طراحی تایپ فیس تا پترن ها رعایت شده است.