ری‌برند باشگاه اورتون

باشگاه اورتون برای ری‌برند کردن هویت بصری ش به دیکسون باکسی (DixonBaxi) اعتماد می‌کنه و ما باهم نتیجه کار رو میبینیم.

برج پرنس روپرت از سال 1938 در نماد باشگاه فوتبال اورتون قرار داره و دیکسون باکسی با چالش مهمی در تصمیم گیری برای بازطراحی و ریدیزاین روبرو شد. دیکسونی ها ظاهر تازه ای را در تاریخ بصری باشگاه طراحی کردند که از سابقه و قدمت خود باشگاه الهام گرفته شده است. وقتی طرفداران به ری‌برند نگاه می کنند، احتمالاً طیف وسیعی از نقوش را که از پیشنیه و سابقه باشگاه گرفته شده را می بینند.مت کالدول، طراح ارشد دیکسون باکسی می‌گه  ” ما احساس کردیم که مواردی که که طرفداران دوست دارند و حساس هستند رو تغییر محسوسی ندیم”

ظاهر جدید دارای یک نسخه ساده شده از برج پرنس روپرت است. مت اضافه میکنه ” در برند جدید، برج با تاج همزیستی دارهه و «با اهداف متفاوت اما در یک داستان و شکل عمل می‌کنه».

و این نماد در تمامی بخش های هویت بصری، از طراحی تایپ فیس تا پترن ها رعایت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من یک طراح گرافیک هستم که فعالیت خودم رو از سال 1393 در حوزه دیزاین شروع کردم.
علاقه ی زیاد من به حوزه ی دیزاین باعث شد از دانشگاه و رشته ی تحصیلی که بابتش زحمت زیادی هم کشیده بودم فاصله بگیرم و به دنبال رویای خودم یعنی گرافیک بروم.